Winkelier van de maand – Mei

Uncategorized

Winkelier van de maand – Mei

Winkelier van de maand – Mei
De lente is begonnen, tijd om iemand letterlijk en figuurlijk in het zonnetje te zetten! Ook in mei hebben wij weer een ‘winkelier van de maand’! Wij feliciteren Wida, eigenaresse van Studio Colourful.Kan je ons wat vertellen over Studio Colourful?Ik heb altijd al passie gehad voor een eigen salon. Toen ik nog werkte voor een baas droomde ik hier al over. Het leek me super om vrijheid te hebben. Toen ik de kans kreeg om een kapperszaak over te nemen werd die droom werkelijkheid.Waarom ben je gestart met Fanly?Voor mijn vaste klanten heb ik al altijd al waardering gehad. Ik deed op mijn manier wat extra’s voor ze. Ik heb ook een spaarkaart gehad maar ik vond dat Fanly beter bij ons paste. Het ziet er goed uit en het is beter dan een simpel stempeltje.

Wat zijn de reacties van de klanten?

De klanten vinden het leuk dat we aangesloten zijn. Sommige waren al bekend met Fanly en zijn erg enthousiast. Ze vinden het vooral handig. Het er professioneel uitzien, dat is voor de salon een pluspunt. Ze zien graag waar ze voor kunnen sparen.

Wat maakt jullie anders dan andere kapperszaken in Amsterdam?

We zijn vooral goed in wat we doen. Hier doen we ook heel erg ons best voor. We proberen ons altijd te ontwikkelen met cursussen en trainingen. Daarnaast hebben we allemaal enorm veel liefde voor het vak. Ik hoor vaak dat er een fijne sfeer hangt in de salon.

Waarom komen de klanten speciaal naar Studio Colourful?

Kleuren en knippen! Dat is waar we echt goed in zijn. Hier komen klanten uit heel Nederland speciaal voor terug. We hebben zelfs een aantal BN’ers als vaste klanten, dat zegt genoeg! Daarbij hebben we een top team. Diversen meiden met verschillende achtergronden. Vandaar de naam: Studio Colourful.

Heb je tips voor andere winkels?

Je moet als winkel goed inschatten wie je klanten zijn. Begin met de klanten waarvan jij denkt dat ze willen sparen. Ben wel pro actief en zorg dat je iedereen verteld over Fanly!

 

 
Floris Heeg

My name is Floris, I'm product & customer developer at Fanly. Our cloud & locations based technology unlocks a wide range of new opportunities for loyalty-marketing, data intelligence and integrations with third party software (POS/CRM/WEB).