Plug & play loyaliteitsplatform voor retailorganisaties.

Events

Plug & play loyaliteitsplatform voor retailorganisaties.

Plug & play loyaliteitsplatform voor retailorganisaties.

Sparen doen we niet alleen met zegeltjes, maar steeds vaker met digitale tegoeden. Spaarcommunity Fanly is één van de stuwende krachten achter deze ontwikkeling, waarop mkb-bedrijven als sportscholen en kappers steeds vaker aanhaken. De populariteit van deze toepassing betekende echter ook dat Fanly zijn loyaliteitsplatform beschikbaar wilde maken voor grotere mkb-ondernemingen met meerdere vestigingen.

Bas Jongerius, voormalig marketingmanager van Scoupy en thans partner en Fanly-manager, vertelde gisteren op het Retail Event Nederland dat de spaarcommunity nu is gekomen met een gemakkelijke toepasbaar white label. Onder deze noemer krijgt de klant een eigen loyalty programma dat is gebaseerd op de Fanly-techniek, maar volledig herkenbaar is een eigen huisstijl (eigen kleur, eigen naam) van de retailer.

Nabijheid
Fanly speelt met name een rol in retailomgevingen met een nadrukkelijke relatie tot de nabijheid. Wijken zoals de Hoofddorppleinbuurt, Pijp, Kralingen of De Strijp heeft Bas Jongerius als eerder genoemd als typische Fanly-gebieden. Bewoners in zulke buurten, met tal van winkel-, woon- en ontspanningactiviteiten, voelen zich er verknocht aan het dichtbijgelegen aanbod, ze komen er bij de bakker, slager en bij de sportschool. “En niet eenmalig, maar zeer frequent. Een omgeving met veel mkb-bedrijven is ideaal voor dit digitale spaarprogramma, waarbij ondernemers hun relatie met klanten verder kunnen versterken.”

Middelgroot
Jord Cuiper, founder van Fanly: “De nieuwe white label oplossing die wij aanbieden, is specifiek ontwikkeld voor kleine tot middelgrote retailorganisaties en is zeer geschikt voor sportscholen, kapper, beauty & wellness studio’s, wasstraten en take-away ondernemingen die 4 tot 50 vestigingen hebben. Oók grotere ondernemingen die maar één of twee outlets hebben, kunnen profijt hebben van deze plug & play loyaliteitsoplossing.” Een white label kan binnen 6 weken aan de klant geleverd worden.

€ 100,- per maand.
De white label-variant is voor een concurrerend bedrag vanaf vanaf € 100,00 per maand beschikbaar. Hiervoor krijgt de deelnemende retailer zijn eigen iOS & Android applicatie, opgemaakt in de huisstijl, met een eigen spaarprogramma én ondersteunende ‘A- tot Z-service’-pakket voor maximaal resultaat.

Toevoeging
Cuiper: “Wij zijn ervan overtuigd dat we met deze propositie een waardevolle toevoeging kunnen geven aan de behoeften die retailorganisaties hebben. Dan heb ik het met name over om meer omzet genereren door trouwe klanten te herkennen en via het spaarprogramma te sturen op additionele, maar relevante, aankopen. En dat terwijl er middels het dashboard continue en realtime inzicht is in hoe het eigen platform presteert. De eerste keten met 17 locaties is inmiddels aangesloten.”

Niet voor publicatie:

Fanly is in 2014 door Jord Cuiper opgericht,  en heeft al meer dan 500 MKB ondernemers aangesloten. Inmiddels werken er 16 medewerkers op het hoofdkantoor in Amsterdam. Tot de aandeelhouders behoren onder andere founders van Adyen, Paylogic en Dutch Standard.

Voor inlichtingen: 

Bas Jongerius, coo & partner: 06 24747755   hello@fanly.nl

Jord Cuiper, ceo & founder: 020 261 2859 hello@fanly.nl

 

Floris Heeg

My name is Floris, I'm product & customer developer at Fanly. Our cloud & locations based technology unlocks a wide range of new opportunities for loyalty-marketing, data intelligence and integrations with third party software (POS/CRM/WEB).