Nieuwe white label & Fanly apps

New

Nieuwe white label & Fanly apps

Nieuwe white label & Fanly apps

Al meer dan 2 jaar passen wij de ‘mobile first strategie’ succesvol toe. Waar de stempelkaart en (digitale) klantenkaarten alleen aankopen belonen, maken wij met deze mobile first-approach nieuwe vormen van loyalty-marketing mogelijk. Onze oplossingen maken het onder andere mogelijk om consumenten gedurende de customer journey te herkennen, te volgen en middels persoonlijke loyalty & activatie campagnes gericht te sturen op het verhogen van herhaalbezoek en aankopen.

Nieuw apps & plug & play white label

De vernieuwde apps zijn niet alleen slimmer en gebruiksvriendelijker geworden,  ook is het nu nog eenvoudiger om de Fanly applicaties om te bouwen naar een white label platform. Schaalbaarheid, snelheid en veiligheid hebben centraal gestaan bij de ontwikkeling van de software. Wij kunnen daarmee ruimschoots en snel voldoen aan de eisen van grote(re) retailorganisaties, terwijl het platform tot een factor 10 voordeliger dan traditionele aanbieders kan worden geleverd.

Een breed scala aan mogelijkheden

Voor al onze oplossingen vormen het Google Cloud Platform en Firebase de backbone. Deze systemen maken uitgebreide data analyses, retargeting, en (geo) push campagnes mogelijk. Dit terwijl integraties met third party software, zoals POS, webshops, CRM en bijvoorbeeld boekingssystemen, eenvoudig te realiseren zijn.

Customer loyalty op nummer 1

Het is niet voor niets dat wij investeren om deze nieuwe vormen van loyalty-marketing mogelijk te maken voor iedere retailer. De vraag naar slimme loyalty & marketing oplossingen groeit, niet gek als je bedenkt dat 80% van je omzet afkomstig is uit de vaste klanten groep en dat het steeds lastiger wordt om via traditionele marketingmiddelen nieuwe klanten duurzaam aan de eigen winkel te verbinden.

Onze software wordt momenteel door 500 retail partners en op totaal 750+ locaties succesvol toegepast. Een ander goed voorbeeld is Starbucks,  waar reeds meer dan 12,3 miljoen consumenten aan deelnemen. Zij versterken op een innovatieve manier de relatie met hun klanten, creëren betaalgemak, stimuleren het herhaalbezoek en daarmee de omzet uit bestaande klanten. Maar daarnaast verzamelen ze belangrijke klantdata waarmee het sturen op specifieke en relevante aankopen een stuk eenvoudiger wordt.

Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen?

Bekijk onze website of neem direct contact met ons op via 020 – 261 2859.

Floris Heeg

My name is Floris, I'm product & customer developer at Fanly. Our cloud & locations based technology unlocks a wide range of new opportunities for loyalty-marketing, data intelligence and integrations with third party software (POS/CRM/WEB).